METODE DE PLATA MULTIPLE

card | ramburs | ordin de plata

14 ZILE DREPT DE RETUR

pentru persoanele fizice si juridice

LIVRARE RAPIDA

Fan Curier | DPD

PLATA SECURIZATA CU CARDUL

plata cu cardul in rate fara dobanda

Garantie

Produsele comercializate de iCover.ro beneficiaza de garantie dupa cum urmeaza:

  • 6 (sase) luni pentru accesorii (acumulatori,  incarcatoare, suporturi pentru birou, casti, cabluri, etc), fie ca sunt incluse in pachetul de vanzare a dispozitivelor mobile mai sus aratate, fie ca sunt comercializate separate;
  • 12 (doisprezece) luni pentru huse si carcase;
  • 24 (douazeci si patru) de luni pentru produse avand o durata medie de utilizare de cel putin 3 (trei) ani, respectiv, telefoane mobile, tablete, laptop-uri, gadget-uri;
  • 60 (sasezeci) de luni pentru suporturi de stocare software - cum ar fi cardul de memorie;
  • garantie pe viata pentru produsele Just Wireless


Garantia nu este valabila pentru manualele de utilizare, aplicatiile, setarile, continutul, datele sau link-urile furnizate de terti, fie ca sunt incorporate in produs (in timpul instalarii, al asamblarii sau al livrarii ), descarcate pe acesta sau obtinute, in orice fel, de utilizator.

Garantia nu acopera uzura normala a produsului.

In urmatoarele situatii,  unitatea service isi rezerva dreptul de a anula garantia, cat si conformitatea legala a produsului, fara acordul utilizatorului, putand astfel percepe taxe de reparatii, dupa informarea utilizatorului si acceptul sau de reparatie contra cost:

 - Defecte cauzate de interventii neautorizate asupra softului si, in special, asupra ROM-ului prin JailBreak, ROOT, FLASH sau alte asemenea actiuni. Acest tip de interventii pot duce la arderea placii de baza a produsului.

 - Defecte cauzate de manevrarea brutala (ex: defecte cauzate de obiecte ascutite, de indoire sau cadere etc.) sau defecte si stricaciuni cauzate de utilizarea incorecta a produsului.

 - Defecte sau presupuse defecte cauzate de utilizarea produsului cu produse, accesorii, software si/sau servicii care nu sunt compatibile cu produsul cumparat, si defecte cauzate de utilizarea produsului in alt scop decat cel pentru care a fost conceput. 

    Atunci cand faceti un update software oficial, altul decat OTA, asigurati-va ca acest update este destinat si compatibil cu produsul dumneavoastra.

 - Defecte cauzate de scurtcircuitarea acumulatorului, de faptul ca sigiile de protectie a acumulatorului sau celulele acestuia sunt deterioarate sau prezinta semne de interventie neautorizata.

 - Deschiderea, modificarea sau repararea produsului de catre o alta entitate decat centrele autorizate de service, sau daca numarul de serie al produsului, codul de data al accesoriului sau numarul IMEI au fost indepartate, sterse, au devenit greu vizibile sau au fost modificate in orice fel.

 - Expunerea produsului la umezeala, la conditii extreme din punct de vedere termic sau la alti factori de mediu, la coroziune, oxidare, daca a intrat in contact cu lichide, alimente sau produse chimice. Activarea senzorului de umezeala sau urmele de oxizi pot duce la scoaterea produsului din garantie, atat conventional, cat si de conformitate.

 - Pierderea certificatului de garantie sau a documentului de achizitie a Produsului.

 - Daca ecranul produsului prezinta mai putin de 3 pixeli morti, nu este considerat defect, deoarece nu influenteaza utilizarea produsului si nu necesita reparatie.

 - In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare, care nu va fi mai mica de 20 euro + TVA.